FANDOM

Leg.png

Det finnes også en film med samme navn som omhandler det samme emnet:

Bilde Film
Tatooine pickup TCW.jpg
Star Wars: The Clone Wars

Hovedartikkel: Star Wars: The Clone Wars (tv-serie) Hvis du ønsker en mer komplett skildring av episodene, klikker du på linken på episodenavnet. Vi beklager at ikke alle episodene har komplette guider ennå. Du kan hjelpe oss med dette.

Bilde Episode Tittel Vist i Norge Sammendrag
Ambush Yoda clones.jpg
01 Ambush 27 desember 2008 Mester Yoda er på vei til Rugosa for å forhandle om byggingen av en klonebase på Toydaria. Han blir imidlertidig angrepet av Separatistene og må sammen med tre kloner overleve angrepet.
Rising malevolence.jpg
02 Rising Malevolence 28 desember 2008 Mester Ploo Koon må få en gruppe kloner til å ha troen på å overleve etter at krysserene deres er ødelagt av general Grievous nye flaggskip Malevolence.
Btlbywing.jpg
03 Shadow of Malevolence 29 desember 2008 Anakin planlegger et bombardement-angrep på Malevolence før skipet igjen slår til, denne gang mot en sykestajon i det ytre rom.
Destroy Malevolence.jpg
04 Destroy Malevolence 30 desember 2008 Jediene er i ferd med å ødelegge Malevolence men får en større utfordring når Padmè Amidala blir innblandet.
Epguide05.jpg
05 Rookies 31 desember 2008 Kaptein Rex og Kommandør Cody, og en gruppe rekruttkloner kjemper for å overleve når de blir angrepet av en gruppe droide-kommandosoldater.
Downfall of a Droid.jpg
06 Downfall of a Droid 1 januar 2009 R2 D2 forsvinner under et romslag og Anakin Skywalker og Ahsoka Tano er nødt til redde ham før Separatistene oppdager de skjulte dataene jemt i R2s minne om alle taktikkene og tilholdsstedene til Republikken.
Epguide007.jpg
07 Duel of the Droids 2 januar 2009 R2 D2 blir sporet til General Grievous hemmelige lyttestasjon og Anakin og Ahsoka gjør alt de kan for å befri ham.
Epguide08.jpg
08 Bombad Jedi 4 januar 2009 Under en visitt på Rohdia blir Padme Amidala, C3PO, og Jar Jar angrepet av Nute Gunrays droidestyrker. Samtidig blir Jar Jar forvekslet med å være en jedi
Ventress Tranquility.jpg
09 Cloak of Darkness 11 januar 2009 Mens Republikken er på vei til Coruscant med sin verdifulle fange Nute Gunray, blir de angrepet av Separatistene.
Epguide010.jpg
10 Lair of Grievous 18 januar 2009 Kit Fisto og hans lærling Nahdar Vebb finner seg selv stående midt i Grievous sin leir.
Epguide11.jpg
11 Dooku Captured 25 januar 2009 Anakin og Obi-Wan prøver å fange Grev Dooku, men finner isteden ut at han allerede er fanget av pirater.
Epguide012.jpg
12 The Gungan General 1 februar 2009 Anakin og Obi-Wan er fanget av pirater og deres eneste håp ser ut til å være Jer Jer Binks.
Battle of Quell2.jpg
13 Jedi Crash 8 februar 2009 Ahsoka må lære seg jediregelen om å ta avstand fra personlige følelser etter at Anakin blir skadet under et stort slag.
Epguide014.jpg
14 Defenders of Peace 15 februar 2009 Anakin, Aila Secura, Ahsoka, Kaptain Rex, og kommandør Bly er strandet på en planet bebodd av pasifister samtidig som Lok Durd og hans droidestyrker går til angrep.
Epguide015.jpg
15 Trespass 22 februar 2009 Obi-Wan og Anakin finner seg selv midt i en krig mellom lokalbefolkningen på isplaneten Orto Plutonia og befolkningen på nabomånen.
Epguide016.jpg
16 Hidden enemy 1 mars 2009 Merk: foregår før Clone Wars-filmen Anakin og Obi-Wan oppdager en foræder blant klonetroppene sine mens de prøver å frigi befolkningen på Christophsis fra Separatistene.
Epguide017.jpg
17 Blue shadow virus 8 mars 2009 Padme Amidala og Jar Jar Binks blir fanget av en gal forsker mens de prøver å finne årsaken til et dødelig virus. Det viser seg at forskeren har funnet opp viruset, og han planlegger å spre det til hele galaksen. Anakin og Obi-Wan må stoppe fienden før det er for sent.
Epguide018.jpg
18 Mystery of a Thusands moons 15 mars 2009 Padme Amidala og mange klonetropper er smittet av det dødelige viruset og for å finne en motgift må Anakin og Obi-Wan dra til en måne som aldri noen har kommet levende fra før.
Epguide019.jpg
19 Storm over Ryloth 22 mars 2009 Separatistenes allierte, Teknounionen har tatt over Ryloth, og Anakin og Ahsoka må bryte seg gjennom blokaden Teknounionen har satt opp.
Epguide020.jpg
20 The Innocents of Ryloth 29 mars Jediene kjemper for å få fotfeste på planeten, uten å ødelegge twilekenes hjem enda mer enn separatistene allerede har gjort. Når to kloner finner en forlatt jente går det virkelig opp for dem hva krigen handler om.
Epguide021.jpg
21 Liberty on Ryloth 19 april 2009 Ryloth er nesten frigjort og klonehæren under ledelse av mester Windu må kapre hovedstaten for å sikre freden.
Cad Bane coruscant.jpg
22 Hostage Crisis 26 april 2009 Dusørjegere tar kontroll over Senatet og tar en gruppe senatorer som gisler. For å befri gislene krever de løslatelse av Zero the Hutt. Det de derimot ikke vet er at Anakin er i senatet.

Tilfeldig wiki