Fandom

Jedipedia

Luke Skywalkers dagbok: Episode IV

417sider på
denne wikien
Add New Page
Kommentarer0 Share

Her er de eneste gjennværende restene etter Luke Skywalkers dagbok under episode IV.

Dag 1

Kjedelig dag. Vanlig arbeid hele tiden. Høydepunkt: Kjøpte to droider. Den ene hadde en melding lagret. Skikkelig pen dame. Tror jeg er forelsket.

Dag 2

Droiden med melding rømte. Jeg måtte stå opp kjempetidlig. Skikkelig trøtt. Fant droiden, den var på vei til en "Obi-Wan Kenobi". Sandfolk kom. Slo meg ned, frekke folk. Ben Kenobi kom og reddet meg. Grei fyr. Jeg fikk fattern's lyssabel. Weee! Tenkte på å slakte Ben og stikke av, men ble ikke noe av det. Stormtrooper's drepte onkel og tante. Greit, igrunn, de har fortalt meg løgner hele tiden om far. Reiser med Ben til Mos Eisley.

Dag 4

Fremme på Mos Eisley. Ben viste frem noen kuule krefter, når noen stromtropper stoppet oss. Han snakker om at det var "Kraften", men han lurer ikke meg! Luktet hypnose av det, gitt. Ble slagsmål på klubb. Vi fant pilot, skal reise til Alderaan.

pappa er en slem fyr som prøver og utrydde alle jedier...Men alike vel er han kul han ofret seg for meg... :-( :-(

Dag 8

Fremme på Alderaan. Eneste problemet er, det er ikke noe Alderaan der. Imperiet har blåst planeten i filler. Vi kom inn på en stoor romstasjon. Mye action der. Drepte en del stormtropper. Falt ned i en søppelsjakt. For en stank. Reddet hun søte damen på meldingen også. Tror hun liker meg. Ben døde.

Dag 11

Vi kom til rebellenes base. Fikk beskjed om at vi skal prøve å ødelegge den store romstasjonen. Vanskelig.

Dag 12

Drepte: Mangemange tusen. Minst! Beste dagen så langt. Knuste romstasjonen maksimalt. Red Leader klarte ikke å treffe, men jeg gjorde det! Who's the boss?!?! Jeg og Han Solo fikk medaljer. Tror gullet er falskt, men hva gjør man vel ikke for galaksen?

Kilde

Star Wars-guiden

Tilfeldig wiki