Fandom

Jedipedia

Jana Lorso

417sider på
denne wikien
Add New Page
Kommentarer0 Share
Jana Lorso
JanaLorso.jpg
Hjemplanet Telos IV (Miral ?)
Art Miralaner
Kjønn Kvinne
Høyde Ukjent
Tilknyttet Czerka Corporation

Jana Lorso var en ansatt hos Czerka Corporation som jobbet på Telos IV Citadel Station omtrent 3956 år før Slaget ved Yavin. Lorso overså Czerkas oppgave i Restaureringsprosjektet av Telos etter at Saul Karath bombarderte planeten. Hun var svært mislikt av de andre ansatte, og leiearbeiderne hun ansatte for beskyttelse i kontorene. En av dem gikk så langt at han hjalp dem med å stjele B-4D4 droiden som jobbet der. Lorsos innblanding i Telos prosjektet var også sett på med skepsis av Ithorierne som styrte prosjektet. Lorso tok kontakt med Jedieksilet like etter at hun og følgesvennene landet på Telos, for å diskutere en jobbmulighet for Eksilet. Men Jedieksilet avslo tilbudet og bestemte seg i stedet for å hjelpe Ithorierne og deres prosjekt. Etter at Jedieksilet forlot stasjonen, ble både Lorso og Czerka tvunget til å dra.

Bak scenene

Eksilet kan ta parti med Czerka og Jana Lorso hvis spilleren følger den mørke siden. Den alternative historien inkluderer en rekke oppdrag for Jana Lorso, som å stjele Ithoriernes protokolldroide, kreve inn ubetalt gjeld fra droideteknikeren Opo Chano og redde Lorso fra leiearbeiderne som vender seg mot henne. Senere ned spillets ”mørke side” var Lorso tenkt å ta kontroll over stasjonen takket være Eksilets handlinger på stasjonen og på Onderon. Tidsmangel tvang Obsidian til og fjerne dette fra spillet.

Opptredener

Tilfeldig wiki