FANDOM

Leg 30px-Era-reb.png

Det er blitt funnet en gammel dagbok fra Darth Vaders hemmelige arkiv som han brukte ivrig før hans tragiske død i kamp mot sin egen mester. Anakin Skywalkers advokat har inndratt store deler av innholdet, men vi er blitt skjenket den ære å få sitere en vond tid i Vaders forvrengte livshistorie. Det er herved avslørt at Darth Vader faktisk eide et større lager av sarte følelser enn vi tidligere har anntatt.

Kjære dagbok

Nå har jeg endelig gjort det - jeg har meldt meg på en datatreff og jeg tror slett ikke at det skal bli vanskelig å matche meg med noen. Jeg er en ganske normal mann. Er bare litt urolig for svaret jeg gav til spørsmålet om jeg hadde noen hobbyer. Der skrev jeg "pulverisere universet." Jeg håper ingen tror at jeg bare skryter og skravler.

Tre uker senere

Fremdeles ingen svar fra datatreffen. Jeg forstår det ikke… men jeg forsøker å holde motet oppe, jeg tror jeg kommer til å få en treff snart. De virket så samarbeidsvillige etter at jeg hadde truet med å forvandle bygningen deres til en haug med rykende aske.

Fredag

Jeg ringte til datatreffen min i kveld. Vi skal møtes i morgen kveld klokken halv åtte. Jeg er så spent! Håper hun også liker å sprenge småplaneter.

Lørdag

Hvilken kveld. Da Helen, min datatreff, åpnet døren og så meg for første gang, ble hun aldeles blek av overraskelse og hun skalv i knærne. Hun sa at hun hadde bedt datatreffen om noen som var høy, mørk og litt mystisk, men dette var jo helt vanvittig. Jeg lurer på, kjære dagbok, hva hun mente med det.

Mens Helen gikk for å hente yttertøyet, pratet jeg litt med hennes foreldre. Jeg likte ikke pappaen så han kommer jeg til å vaporisere. Helens mamma sa ikke så mye, dersom man ser bort fra et par gurglende lyder som unnslapp henne fra tid til annen. Men høflig som jeg er uttrykte jeg i det minste min glede over å ha truffet dem.

Lørdag, klokken 20.00

Jeg spurte Helen hvor hun ville gå og hun foreslo en film. Etter at jeg hadde kvalt henne bare litt, sa hun at et plyndringstokt hadde vært mye morsommere enn å se en film. Hun er så søt når hun er blå i ansiktet og hiver etter pusten.

Vi satte av gårde i min lille romkapsel, og jeg må virkelig si at Helen klarte bra å bli utsatt for hastigheter som er over lysets. Hun ble bare litt syk, og de åtte brukne ribbeina kommer til å bli leget innen få uker.

Lørdag, klokken 20:30

Jeg tok henne med til min favorittrestaurant. Helen var overveldet over hvor fint det var der, men hun var dessverre ikke like entusiastisk da jeg presenterte henne for mine beste venner når de kom rullende, flaksende, slepende og rallende til vårt bord.

Hun var målløs av takknemlighet. Faktum er at hun var så oppglødd at hun ikke kunne spise noe, selv ikke da jeg tilbød meg å drepe det først.

Lørdag, klokken 22:00

Etter middagen kjære dagbok, showet jeg litt og viste henne hvor kul jeg kan være. Vi må ha ødelagt minst 30 sivilisasjoner i galaksen. Hvilke fantastiske smell!!

Lørdag, midnatt

Helen sa ikke så mye på veien hjem, men jeg tror jeg vet hvordan hun har det. Hun stirret inn i mine luftehull og sa "Jeg tror ikke mine egne øyne!" om og om igjen. Hvilken utrolig jente!

Da vi skulle skilles utenfor huset hennes, lurte jeg et øyeblikk på om jeg skulle gi henne en godnattkyss. Men jeg kom frem til at det var for tidlig å elektrifisere henne. Vi tok hverandre i hendene. Hun skalv forferdelig.

Jeg sa at jeg skulle ringe henne snart igjen. Og jeg lovet henne at neste gang skulle vi leke "Sprenge planeten". Hun virket ikke like entusiastisk lenger. Hun ble bare forskrekket, sprang inn i huset og smalt døren igjen etter seg.

En måned senere

Jeg har ringt og ringt, men det virker ikke som om Helen er hjemme. Hun har endret telefonnummer minst 15 ganger. Siste gangen svarte opplysningen at Helen visstnok hadde flyttet til et annet univers.

Var det noe jeg hadde sagt?

To måneder senere

Spionene mine har funnet Helen og sagt hun er på Naboo. Naboo er naboen til Dødsstjernen så det tok meg ikke lang tid å fly dit. Jeg banket på huset hennes. Når hun åpnet døren ble hun helt skrekslagen . Hun ble sur på meg og slo til meg ,og gikk inn og sa at det var slutt. Jeg dro til Dødsstjernen og sa at de skulle sprenge huset til Helen. De tok fram en stor kanon som skjøt en liten stråle som sprengte det i to. Og jeg sa LOL!

Tilfeldig wiki